דיקור סיני ופוריות האישה והגבר

פוריות ודיקור סיני

דיקור סיני ופוריות האישה והגבר

השפעת העיסוי בשילוב דיקור סיני על פוריות האישה והגבר

משפחה זה אושר ההריון והלידה – הייעוד החשוב ביותר לכל אישה. יש זוגות המצליחים להרות מהניסיון הראשון, חלק מצליחים לאחר חצי שנה, שנה. אך ישנן נשים, שמסיבות מסוימות לא מצליחות להרות שנים. כמה כסף הן מבזבזות על רפואה מסורתית ורפואה קונבנציונאלית? כמה כוחות ועצבים הולכים, רק כדי לשמוע את המילה המיוחלת "אמא"? אם עברתן את כל "שלבי הגיהנום", עשיתן המון בדיקות רבייה, ניסיתן כמעט כל דבר בעולם, אך הקשיים להרות, כמו שהיו, כך נשארו, אז הירשמו לסדרת עיסויים בשילוב דיקור סיני. הדרךך הקצרה להרות

מה הוא העיסוי משולב דיקור סיני, וכיצד הוא עובד?

דיקור סיני (אקופונקטורה) לדעת מדענים ברי סמכא מארה"ב והולנד מסייע לסיכויי הצלחת הפריה חוץ גופית. אחוזי ההתעברות לאחר קורס עיסויים משולבים דיקור סיני גודלים פי כמה וכמה – עובדה מוכחת מדעית. לא חשבתם בחיים, למה בסין הילודה כה גדולה? בעיקר זה קשור לאומה עצמה – נשים סיניות בעלות מערכות חיסון חזקה וכמעט לא סובלות מעקרות. בואו נסתכל על הצד השני של המטבע. בסין במשך מאות שנים הדיקור הסיני בא לידי שימוש כאמצעי יעיל לשיקום הפוריות אצל הנשים בבאר שבע. כמעט כל אישה סינית, לפחות פעם בשנה עוברת קורס אקופונקטורה(דיקור סיני). בשבילן זה תהליך כה טבעי, כמו להתקלח אצלנו. ב10 שנים האחרונות, סודות הרפואה הסינית התחילו להחשף ולפעול בהצלחה רבה באירופה ובמערב. סדרת מחקרים, שבוצעו בקירות אוניברסיטת מרילנד(ארה"ב), המוכוונים לזיהוי מאפייני הדיקור הסיני, הראתה תוצאות מדהימות, אם כי לומר פנטסטיות. בניסוי השתתפו 1366 נשים, שהלכו על הרבייה החוץ גופית. יחד עם הרבייה החוץ גופית, הנשים עברו סדרת עיסויים משולבי דיקור סיני. ההיריון דפק על דלתן של 65% מהן. זהו דבר יוצא דופן, הרף הרגיל הוא – רק 25%. השקיעו בחלום שיהפוך למציאות

דיקור סיני לשיפור הפוריות הגברית

זוג המנסה להרות, לעיתים נכשלת לא באשמת האישה. לעיתים קורה הדבר באשמת העקרות הגברית או בעיות, הקשורות עם פעילות נמוכה של הזרעונים. הדיקור הסיני מסייע לשיפור פוריות הגבר לא רק אצל הנשים, אלא גם אצל הגברים, מעלה את ריכוז וניעות הזרעונים ומשמר את ההשפעה שלו לזמן רב. יש לציין, שרק 10 טיפולי דיקור סיני לגבר, מגדילים את אחוזי הזוג להרות פי 2(!!!) , והשפעה זו לא עובר מיידית, אלא משמר את האפקט יותר מחודש. הטיפול בפוריות בעזרת אקופונקטורה(דיקור סיני) – הוא תהליך אישי התלוי בשלל רכיבים כגון: עומק החדרת המחט, אורך המחטים, מהירות ההחדרה ואפילו ממיקום גוף המטופל בזמן הטיפול. תהפוך לאבא !

מה אומר המדע ?

המדע ברבים מהמקרים מוכיח את תוצאות המחקרים אודות העיסוי משולב דיקור סיני. מומלץ לשלב את האקופונקטורה(דיקור סיני) עם היוגה וכל פעילות המפחיתה מתחים. קיימת גישה ההמשכיות: האישה מבצעת אסאנות ואחריהן מגיע לעיסוי משולב דיקור סיני. אך לא כדאי להסתמך על האקופונקטורה ב100%. זוגות, בעלי בעיות להיכנס להריון, חייבים להיבדק לעקרות, לעשות בדיקות דם לזיהומים סמויים, לבדוק התאמה גנטית ורק לאחר מכן לעשות עיסוי משולב דיקור סיני לטיפול ושיפור פוריות בבאר שבע.

זכרו שיש לבחור את המדקר בפינצטה, לא להפקיד את הבריאות והטיפול בפוריות לחובבן חסר ניסיון. כמה שהמדקר מיומן יותר, כך יש לכם יותר סיכויים להריון הכה מצופה והולדת ילד.

אם התענינת בכתבה הזו – ככל הנראה גם גמילה מעישון בבאר שבע בעזרת דיקור סיני  תמצא חן בעיניך

אודות המחבר