הסרת לחץ עצבי ופיזי במרפאת העיסויים

הסרת לחץ עצבי ופיזי במרפאת עיסויים

הסרת לחץ עצבי ופיזי במרפאת העיסויים

עיסוי נעים וכל הלחץ מתפוגג…

העיסוי מתבצע כאמצעי מונע מפני בעיות רבות

העיסוי הרפואי משחרר את העייפות, מרגיע את הגוף ואת הנפש

העיסוי אמור וצריך להתבצע כאמצעי מונע. מומחה מנוסה יודע באופן מוחלט את האנטומיה של גוף האדם. הוא מסוגל להבחין בקיומן של מחלות רבות באופן מדויק ובשלבים המוקדמים של התפתחותן. בעזרת שיטות טיפול ידניות שונות, ניתן להיפטר מרוב המחלות ולהביא לכך שכל הלחץ בשגרת ימינו יתפוגג.

 

חייו של כל אחד מאתנו, מלאים בהמולות ובמתיחות כרוניות הגובלות עם לחץ יום יומי. אם נוסיף לזה שעות רבות של ישיבה מול מסך המחשב על כיסאות, אשר דגמיהן רחוקים מלהיות מושלמים, אז נהיה ברור, ששום גוף לא יהיה מסוגל לסבול זאת לאורך תקופת זמן ארוכה. אבל, אלה הם התנאים של המציאות המודרנית. בכדי להשיג משהו, אתה אמור להקריב משהו אחר בתמורה. אז מה לעשות? להמשיך ולהקריב את בריאותכם למען הקריירה? זה לא שווה את זה. המצב הוא רחוק מלהיות אבוד. יש דרך יעילה להישאר מחוץ להישג ידן של מחלות רבות, מבלי לפגוע בביצועיכם בעבודה. המספיק הוא לבקר בבית-עיסוי מעת לעת. באמצעות שיטות עיסוי השונות, מומחינו המנוסים יחזירו לכם שקט נפשי, יעלימו עייפות, יעזרו למנוע את התפתותן של מחלות השונות וימנעו התפתחותן של מחלות קיימות.

בשביל מה צריך את העיסוי הרפואי?

אחרי יום עבודה עמוס, לא קיים דבר רצוי יותר מהרפיה ומנוחה. במקרה ואדם חווה גירוי מתמיד ונלחץ בכל הזדמנות, הוא אלול לחוות בעיות שינה והפרעה באכילה. הוא מפסיק להגיב כראוי לאירועים המתרחשים סביבו. בכדי לעזור לצאת מהמצב כזה נועד עיסוי המשחרר מתח. אחד המאפיינים של הליך זה הוא ההשפעה על נקודות מסוימות על הגוף. במקומות אלה ישנם קולטנים, אשר אחראים על הפרשת הורמון האושר – האנדורפין. לאחר ביצוע הטיפול, המטופל חווה שקט נפשי, שלווה ורוגע. כל הבעיות נשארות בעבר. בנוסף לזה, העיסוי מקל על התכווצותם של השרירים שנמתחו לאורך כל היום. הרפייתן מקדמת יישור ומתיחת עמוד השדרה, אשר מונעת התפתחות מחלת דיסק, ניוונית ודלקת פרקים.

מומחינו המנוסים יחזירו לכם שקט נפשי בעזרת עיסוי

עיסוי בעזרת כוסות רוח מראה תוצאות טובות למדי. לשיטת עיסוי זו ישנה היסטוריה ארוכת טווח. ההשפעות המרפאות באות לידי חשבון בשל החשיפה לווקום. ההשפעה היא לא אך ורק על העור והשרירים, אלא גם על האיברים הפנימיים ועל הלחץ. זרימת הדם באזורים המסוימים בגוף גוברת, בשל חשיפתם לווקום. השפעה זו עוזרת להגביר את חילוף החומרים בגוף ולמנוע התפתחותו של הקיפאון.  העיסוי בעזרת כוסות הרוח משמש למטרות רפואיות מונעות והסרת הלחץ מהגוף ומהנפש. ניתן להבחין בהשפעה החיובית כבר לאחר ההליך הראשון, אשר יבוצע על ידי רופא מנוסה.

הטיפול בעזרת כוסות הרוח מציע את ההשפעות החיוביות הבאות:

  • שיפור הטון של מערכת הגוף כולה;
  • ירידה במסת שומן;
  • חיזוק המערכת החיסונית;
  • צמצום הופעתן של המחלות השונות;
  • שיפור יציבות פסיכולוגית למצבי לחץ.

שינויים חיוביים משפיעים לא אך ורק על אזור בגוף אשר היה חשוך לטיפול בווקום הגוף. למטופל נעלמת עייפות כרונית, מתחדשת עבודתן של מערכת העיכול, מערכת הדם ומערכת הלב. כוסות הרוח עוזרות להיפטר מפקדונות המלח ומהמשקל העודף.
בכדי לשפר את המראה הנשי שלכן, יעזור לכן עיסוי אנטי צלוליטיס. כמעט לכל אישה, מוכרים שינויים הלא נעימים המתרחשים לגופיהן באזור הירכיים והישבן. הצלוליטיס מעוות את צורת הגוף וגורם למצוקה פסיכולוגית משמעותית על המין היפה. במרפאתנו, עיסוי זה, מסוגל להיפטר מפגם קוסמטי שכזה בתוך מספר טיפולים ספורים. מהות העיסוי האנטי צלוליטיס הוא שחיקה של שומן גדול לחתיכות קטנות. כתוצאה מכך, העור הופך לחלק כמשי. מתרחשת בריחת נוזלים אשר הצטברו, וכתוצאה נפח הגוף קטן. טכניקה דומה בבעלותם של מעסים מנוסים בלבד.

עיסוי כוסות רוח משחרר מתח

פליטת לחות עודפת מן הגוף מתלוות בשיפור תפקודן של מערכת המין והשתן. ההרזיה המורגשת, מובילה לקידום הבריאות ושיפורה. מווסת את לחץ הדם והעיכול. המעסה פועל בעדינות מרבית, בכדי שלאחר הטיפול לא יישארו על העור כתמים וחבלות. בשילוב עם השפעות פיזיות, אנו משתמשים בתרופות מיוחדות אשר תורמות לפירוק שומנים ולשיפור במצב של העור.

עיסוי עם כריות צמחים לרוגע מוחלט ושקט נפשי

במה העיסוי עם כריות חמות עם צמחים עוזר לגוף ?

שימוש בשקיות בד הממולאות בעשבי מרפא מעניק השפעה בהיקף ענק על גופו של המטופל. עיסוי עם כריות צמחים מקל על לחץ להפליא, מכיוון שהרפידות מכילות קמפור, אקליפטוס ועשבי תיבול אחרים. בדים הינם רכים וגמישים. העור רוכש רעננות וגמישות. טכניקת עיסוי אוריינטלי זו, משפיעה על הגוף כולו.

מתרחשת הרפיה של שרירים עייפים ומתוחים, המטופל משיג שקט נפשי. בגלל ששקיות צמחי המרפא מחוממים היטב, הם מפעילים השפעה עמוקה, אשר משפיעה על האיברים הפנימיים. לאחר הטיפולים, המטופל משפר חילוף החומרים, מתחזקת מערכת החיסונית והמטופל נהיה עמיד יותר ללחץ. המטופלים אשר חשים כאב באזורים מסוימים, יוצא חן בעיניהם עיסוי אוריינטלי בעזרת עשבי מרפא. נגיעות בד רכות אינן גורמות אי נוחות למטופל, נותנות הזדמנות להירגע ולקבל תענוג אמיתי.

שקיות בד הממולאות בעשבי מרפא

את העובדה שלעיסוי זה ישנן השפעות חיוביות על הבריאות – ידוע לכולם, אבל, לא כולם ממהרים לנצל הזדמנות ייחודית זו בכדי לטפל בגופיהם. עיסוי משחרר עייפות, מרגיע את הגוף ואת הנפש וגורם ללחץ לעזוב. הוא עוזר לעובדים בעבודות מנטליות ופיזיות להיפטר מהתופעות של פעילות אינטנסיבית במקום עבודתם. אין צורך לחכות עד שיופיעו בעיות עם הבריאות. ככלל, רוב הבעיות, דינם בלתי הפיך. עיסוי אמור וצריך להתבצע כאמצעי מונע מחלה. מומחה מנוסה יודע באופן מוחלט את האנטומיה של גוף האדם. הוא מסוגל להבחין בקיומן של מחלות רבות באופן מדויק ובשלבים המוקדמים של התפתחותן. בעזרת שיטות טיפול ידניות השונות, ניתן להיפטר מרוב המחלות.

עיסוי משחרר עייפות, מרגיע את הגוף ואת הנפש

אודות המחבר