העיסוי כגלגל הצלה ביומיום

עיסוי לבריאות

העיסוי כגלגל הצלה ביומיום

העיסוי המקצועי ככלי מקצועי בחיי היומיום

בואו להיפתר מעייפות כרונית

כמה פעמים הפסקתם משהו רק כי כאב לכם הגב?

כתוצאה מאורח החיים המערבי המודרני ומעבודה מתישה, לעתים קרובות אדם חווה מצבי לחץ ומתח מתמשכים, אשר להם השלכות שליליות מרחיקות לכת למערכת הגוף כולו. בראש וראשונה זה מתבטא בהפרעות שינה, עצבנות יתרה ותחושת עייפות חריגה. כמוכן, עלולים להתפתח כאבי ראש תכופים, הפרעות זכרון, תחושת דיכאון.
גורם נוסף להידרדרות המצב הוא איכות הסביבה הירודה בערים הגדולות, אשר תורמת להיחלשותה של המערכת החיסון וכתוצאה מכך הידבקות במחלות וירליות הן שכיחה יותר. הפתרון היעיל ביותר לבעיות האלו הנו עיסוי ייחודי, שעניינו לתקן את הבעיות הבריאותיות שנוצרו כתוצאה מקצב חיים מטורף ומהיר.
בנוסף, בשל העובדה שאדם מודרני לרוב מעביר את יום העבודה שלו בישיבה, לעתים קרובות אנו מבחינים בסימנים המצביעים על התפתחות של דלקת מפרקים אוסטאוכונדריטיס. הבולטים מהסימנים הללו הם כאבים ותחושת כובד בגב ובצוואר, כאבי שרירים, הפרעות בתנועתיות, נימול וחוסר תחושה בידיים.
מנגד, אם אדם עובד בתפקיד שדורש עמידה רבה על הרגליים יש לו סיכוי גבוה לפתח מחלת ורידים. מהסימנים הבולטים של המחלה: כאבים, נפיחות ותחושת כובד ברגליים.
לא רק עבודה משפיעה על המצב הכללי של בריאות הגוף. גם לתזונה יש השפעה לא פחות חשובה. תזונה לא נכונה גורמת לבעיות תפקודיות של איברים פנימיים ופוגעת במיוחד במערכת העיכול. עם הגיל הבעיות מצטברות ואך גורמות להזדקנות מואצת.
אם מישהו מכם חש בתסמינים שדיברנו עליהם קודם- יש מה לעשות!– אפשר לחזור לערכים תקינים ללא שימוש בתרופות ותוך זמן קצר! העיסוי המקצועי הוא הכלי הטוב ביותר- עיסוי כזה יכול להעלים את הבעיות הבריאותיות שנוצרו משגרת חיים מודרנית. מטפל בעיסוי שלכם יתאים את סוג העיסוי הטוב ביותר עבורכם.

 

יתרונות העיסוי בעידן המודרני

קבלת עיסוי על בסיס קבוע יפתור בעיות רפואיות רבות. אם יש לכם בעיות גב, עליכם לפנות למטפל מומחה בתחום זה. בשלב ההבחנה הוא יזהה את הסיבות האמתייות לבעיה וימליץ על סוג העיסוי המתאים ביותר. מאוד מומלץ לקבל עיסוי לא רק כשיש בעיות, אלא גם במידה ועיסוקכם העיקרי כרוך בהפעלת עומס על הגב בדרך קבע.
ישנם סוגים מגוונים של עיסויים, אבל רוב ההמלצות הם לעיסויים מסוימים שתורמים להשפעה חיובית כללית. אנחנו נפרט בהמשך על סוגי העיסויים הייחודים שיעזרו להתמודד עם עייפות כרונית ויניקו לכם תחושת קלילות.

עיסוי ראש ואזור צוואר

ממליצים על עיסוי כזה בשביל לטפל ב: סחרחורות, כאבי ראש ומיגרנות, תחושת חושך בעיניים – ראיה מטושטשת פתאומית, היעדר תחושה בידיים, תסמונת תשישות כרונית. בנוסף עיסוי זה יעיל בטיפול בבעיות לחץ דם וברגישות לשינויי מזג אוויר (Meteosensitivity).

עיסוי לראש

עיסוי של אזור צווארי-חזי

סוג עיסוי זה נועד לשפר זרימת דם אצל המטופל ולטפל באובדן תחושה ובנאורלגיה

עיסוי בית החזה

נותנים עיסוי בית החזה כטיפול במחלות ריאות. בנוסף, קבלת עיסוי בית החזה כאמצעי מניעתי, מקטין משמעותית את תדירותם של התקפי אסתמה.

עיסוי האגן, העצה והכסל

אם המטופל סובל מבעיות גב, העיסוי העצה והכסל יומלץ בראש וראשונה. אפילו כמות הטיפולים הקטנה תפתור אותכם מכאבי גב לזמן רב וישפר יציבות לקויה.

עיסוי גפיים עליונות ותחתונות

בזכות עיסוי גפיים, כאבי מפרקים מתפוגגים, נפיחות ועייפות נעלמות, מחזור דם משתפר משמעותי, תסמיני שמלווים מחלות ורידים נעלמים.
מעסה שלך יקבע משך הטיפול וסוג העיסוי הנדרש, בהתאם למורכבות של הבעיה הרפואית. ברוב המקרים יידרש בין 10 ל-15 טיפולים, במקרים מורכבים יותר, עלולה להידרש כמות נוספת של טיפולים. משך הטיפול הבודד תלוי בסוג העיסוי נע בין 20 ל-60 דקות.
לכל מפגש יש אפקט חיובי לא מבוטל על הגוף – הקלה על עייפות ותחושת קלילות מלווים כל עיסוי. במשך כל מחזור הטיפולים האפקט החיובי מצטבר וממלא את הגוף. אם אתם נחשפים למתחים ועומסים באופן קבוע, 2-3 מחזורים של טיפולים בשנה יטיבו לכם ויגנו אותכם מפני בעיות בריאותיות רבות.

עיסוי גפיים

 

אודות המחבר