העיסוי כסגנון חיים

אמץ עיסוי כסגנון חיים

העיסוי כסגנון חיים

העיסוי כסגנון חיים : תוציאו את המתח מהלו"ז

הזמן לנוח ולהירגע בבאר שבע לכל אדם יש את שגרת היום שלו. ההרגלים שלו והמקומות האהובים אליהם הוא חוזר שוב ושוב. אלה יכולים להיות בתי קפה חמימים ליד הבית, או פארקים עם אקליפטוס שהעלים שלהם יורדים עד לספסל. אך מה היה בוחר הגוף שלנו אם היינו נותנים לו את זכות הבחירה? מתערבת איתכם, בתריסר המקומות הראשון היה קליניקת עיסויים. למה? כי העיסוי צריך להיות לא רק הרגל מהנה, אלא סגנון חיים.

למה אנו זקוקים לעיסוי בחיינו?

הגב שלנו מאותגר יום ביומו במאמץ רב ומתעייף לעיתים קרובות. הסיבה לכך היא עבודה בישיבה, עמידה בפקקים לאורך שעות, עומס פיזי כבד, שקשור לאו דווקא לפעילות ספורטיבית. תחשבו, כמה פעמים ביום אתם מרימים שקיות כבדות, או הילד נרדם לכם בידיים בדרך הביתה? אחרי הכל אלה – מ-5 ועד 25 ק"ג, ובד"כ כתוצאה מכך עומס יתר על עמוד השדרה. אם נדאג לזה שהעיסוי יהיה סגנון החיים שלנו, נקדיש לטיפול לפחות שעה בשבוע, אפשר לשפר בצורה ניכרת את המצב הבריאותי שלנו, לזרז חילוף חומרים, לפתור בעיות עייפות כרונית ואף מחלות שלד ושרירים. העיסוי כחלק מהחברה ואורח החיים הבריא

איך להרגיל את עצמך לעיסוי? הלו, זמן!

הדרך הטובה ביותר להתחיל, היא מעיסוי כללי קלאסי של הגב. הפרוצדורה הזאת מביאה השפעה מרגיעה יותר, מאשר רפואית. אך בהגעה תקופתית חוזרת לחדרו של המעסה, אך ברגע שאתה מפקידה את גופך למעסה כשרוני ומנוסה, תרגישו תוספת אנרגיות כבר מהטיפול הראשון. כמו שאומר הפתגם "אם חצי המאמץ שמושקע בריפוי היה מושקע במניעה היינו פי שתיים יותר בריאים".

זה הזמן לקחת את הבריאות בידיים שלך ולקבוע תור לעיסוי רפואי

קח את הבריאות בידיים שלך ותקבע תור לעיסוי רפואי

אין זמן למעסה?

תריצו בראש את הלו"ז של השבוע שעבר. אם תחשבו היטב, אפשר למצוא מספר רגעים בעבר, שהייתם יכולים להגיע לעיסוי. הייתם יכולים אך התעצלתם או העדפתם לעשות משהו לא כ"כ מועיל מאשר עיסוי מרפא. נגמרו התירוצים ! זה הזמן שלך להיות בריאה !

העיסוי כסגנון החיים – זה כל כך פשוט! הבריאות לא תסולא בפז! חבל שבעת צרה, אנו מבינים את זה מאוחר מדי. תירוצים תמיד אפשר למצוא. אם אתם באמת ובתמים חושקים במשהו – תמצאו הזדמנות… ואם לא ראו שורה אחת מעל. הסעיף אודות התירוצים.

אודות המחבר