הפסקת עישון ודיקור סיני

תגידו לא לסיגריות

הפסקת עישון ודיקור סיני

שימו קץ למלחמה בהרגל ההרסני בקליניקה שלנו בבאר שבע

לא לעישון

העישון – הוא אחד מההתמכרויות המזיקות. כל אדם חמישי על כדה"א סובל מהרעל הזה יום יום. כל דקה מת בעולם עוד מעשן, מה עוד, שלשה מהחמישייה הזאת – מסרטן ראיות.

אתה רוצה לחיות, אך אין לך את הכוח עצמאית לזרוק את ההרגל, שהורס לך את החיים ומקצר את שנות החיים שהוקצו לנו בידי הבורא? אם החלטת להיאבק על הבריאות שלך, אנו מציעים לך לנסות את הדיקור הסיני. סדרת טיפולים אחת(10-15 טיפולים) תאפשר להרגיש חופש, קלילות – הקלה שלא הרגשתם כבר שנים רבות – כל אותן השנים שההתמכרות לניקוטין גנבה לכם.

 

בסיס ההשפעה של טכניקת הדיקור הסיני על הפסקת עישון

בסיס הטכניקה – הדיקור הסיני, ההשפעה על נקודות ביו-אקטיביות בעזרת מחטים. לאחר מספר טיפולי דיקור סיני תבוא התעוררות תהליכים, המאפשרים גמילה מניקוטין חסרת כאב אחת ולתמיד. הדיקור הסיני מסייע לביטול הדרגתי של תסמונת הגמילה.

הדיקור הסיני העוזר בהפסקת עישון הוא תהליך פשוט, מרגיע וללא כאב כלל

 

אקופונקטורה(דיקור סיני) בדרך לגמילה מהתמכרויות

האקופונקטורה מרפאה שלל מחלות שונות, לא רק פיזיאולוגיות אלא גם פסיכולוגיות. השיטה הזו הגיעה אלינו מסין העתיקה וכבר יותר מ100 שנים מנוסה בהצלחה במערב ובעשור האחרון הגיעה גם לישראל.

בסין היה נחשב ונחשב כיום, שבן האדם דומה לכוכב-לכת בעל קטבים: הראש זה הקוטב – החיובי(הפלוס) וכפות הרגליים – הקוטב השלילי(המינוס). בין שני קטבים אלו כמו בין הדרום לצפון קורים תהליכים חיוניים. בגוף האדם ישנן נקודות, שמקבלות מידע ויש כאלו שמשדרות אותה לעולם הסובב אותנו.

 

איך עובד הדיקור הסיני ?

אל תחשבו שהדיקור הסיני – הוא התרופה לכל ! זהו מדריך יעיל בשביל ארוך להחלמה מהתמכרויות. עכשיו אנו ננסה להסביר מהו ייחוד הדיקור הסיני.

העישון מכניס חוסר איזון עוצמתי ביותר לתהליכים חיוניים בחיינו. חילוף האנרגיה נהרס בדומה לנפילת בית קלפים במשב רוח.

הדיקור הסיני יכול לשחזר את האיזון בין הקטבים ולהחזיר לגוף המעשן לשעבר את המאזן הכה דרוש להתנהלות תקינה. יחד עם המאזן יתעורר הכוח למאבק עם ההרגל הכה מגונה.

 

תגיד לא לסיגריה הבאה עוד היום

תגיד לא לסיגריה הבאה עוד היום

 

אל תתנו לעישון להרוג אתכם !

ואל תשכחו, הכל בידיים שלכם. אם אתם עצמכם לא תחליטו להזדקף ולהיכנס לזירת הקרב עם ההתמכרות, הדיקור הסיני כנראה שלא יעזור לכם.

אבל! ברגע שהאסימון בראש יפול, כזה שמפריד בינכם להחלטה להפסיק לעשן ותחליטו בלב שלם – "הגיע הזמן!" ברגע ההוא הדיקור הסיני הוא התשובה האולטימטיבית !

 

אודות המחבר