טיפול בדיכאון באמצעות עיסוי

טיפול בדיכאון באמצעות עיסוי

אפשר להחלים מדיכאון באמצעות עיסוי. הוא מביא אושר, הקלה והרגעה מוחלטת


עיסוי הוא שיטת טיפול שמספקת רוגע, מסירה מתח ולחץ ומשפרת את תפקוד הכללי של הגוף.
כיום ישנם סוגים רבים של עיסוי: עיסוי קלאסי, עיסוי ספורטיבי, עיסוי קרבי, עיסוי גואשה ועוד. כל אחד מהסוגים מכוון לשיפור של מצב פיזי ורגשי של אדם. הלקוח יכול לבחור בשיטה המתאימה ביותר לצרכיו.

עיסוי – אחת מן הדרכים להתמודד עם דיכאון

דיכאון – מכה לאנושות מודרנית. הוא נוצר כתוצאה ממתחים רגשיים, לחץ וסגר רגשי ממושך. הוכח מדעית- תחושה של תסכול וסערת רגשית עלולים להוביל לעוות שרירים. כתוצאה מהדיכאון מתפתח קשיון שרירים, עקמת בגב, הליכה משתנה וכלל מצב הבריאותי מחמיר. כל המערכות קשורות בגוף זה בזה, לכן נדרש טיפול כוללני כדי לחזור למצב בריא.


בזמן העיסוי, מעסה מגרה את רקמות השריר הדבר מוביל לתוצאות חיוביות – הרפיה ושחרור חסמים. במהלך העיסוי מטופל מרגיש הקלה, תחושת אופוריה ושמחה. לאחר כמה טיפולים של עיסוי אפשר לנצח את הדיכאון ולחזור למצב רגשתי תקין.
עיסוי קרבי או עיסוי רקמות עמוק נחשב לעיסוי מועיל נגד דיכאון. שיטת עיסוי אשר מבוססת על עיקרון ההתמקדות ברקמות השרירים. מטרת עיסוי הרקמות עמוק היא לשחרר מוקדי מתח ולחץ בגוף המטופל. כפי שאתם יודעים כל אבר בגוף אחראי על הרגש, לדוגמא כבד אחראי על הזעם. עיסוי של אזור בטני משחרר שרירים ומעניק הרפייה רגשית. כמו כן שרירים משתחררים, הגוף כולו מתאזן. אם מטופל קיבל עיסוי רקמות עמוק ממעסה מקצועי, הוא מיד ירגיש הקלה והרפיה מוחלטת.

תועלת של העיסוי לכל אחד מאיתנו

כיום עיסוי קלאסי הוא הפופולרי ביותר. עיסוי פועל בכל הגוף מהראש עד קצות האצבעות. הטיפול יכול להמשך כשעתיים. במהלך הטיפול הלקוח נכנס למצב של רגיעה מוחלטת. אם קיימת פתיחות כלפי המעסה, אפשרי להיכנס למצב מדיטטיבי, ואף להירדם לכמה דקות.
עיסוי מורכב מתנועות של חיכוך על העור, נגיעות עדינות ומתנועות לישה עמוקות יותר, העיסוי מעניק לא רק הקלה משמעותית, אלא גם שחרור רגשי. דיכאון נשאר מאחורה. יש חשיבות רבה לניקוז לימפתי, אשר משפר את הפעילות של כלי זרימת הלימפות מטיב למצב בריאותי כללי של הגוף.
עיסוי קלאסי מתאים כמעט לכל אחד.
ישנה קשת רחבה של סוגי עיסויים שמאפשרת להתאים לכל לקוח את סוג העיסוי המתאים ביותר עבורו ועבור מטרתו. גם אם נותנים עיסוי נגד צלוליט, הלקוח יקבל הנאה וזרימת רוגע ושמחה.
נפרט רק חלק מיתרונותיו של העיסוי:

• שיפור מצב כללי של הגוף
• טעינה אנרגטית של הגוף
• טיפול ומניעת דיכאון וסטרס
• שיפור מצב הנפשי
• שחרור שרירים תפוסים והרפיה מוחלטת (למעט סוגי עיסוי שמטרתם לחזק טונוס השרירים)

עיסוי מומלץ לא רק למבוגרים, גם ילדים יכולים לקבל עיסוי. אם אתם רוצה להתפטר מדיכאון, לקבל אנרגיות חדשות, לעשות ריסטרט, העיסוי הוא טיפול מעולה עבורכם. הוא פועל במהירות ויעילות. ידיים מנוסות של מעסה עושות ניסים, תוך דקות ספורות אתם תרגישו טוב ומצב הרוח יעלה.
ניתן לקבל טיפול מספר פעמים בשבוע, הכל בהתאם לרצונכם ובכפוף להמלצות של המעסה.

אודות המחבר