עיסוי באבנים חמות

זוג מקבל עיסוי עם אבנים חמות בבאר שבע

עיסוי באבנים חמות

עיסוי באבנים חמות – בריאות, אריכות ימים ומצב רוח נפלא

בואו להרגע בעיסוי באבנים חמות בבאר שבע

האבנים משחקות תפקיד מיוחד בתרבויות העמים השונים בעולם וכמו כן ברפואה.

מקובל לחשוב כי עיסוי באבנים חמות, או הסטואון-תרפיה(Stone Therapy / Stone Massage), הגיעה מהרפואה המזרחית – יפן וסין, למרות שטיפולים דומים מוכרות גם בתרבויות אחרות. העיסוי המודרני עם האבנים החמות שילב בתוך עצמו ידע מהזמנים הקדומים ותאוריות חדשות והפך לטיפול לא פחות פופולרי מאשר העיסוי הקלאסי.

מהותו של הטיפול הוא ההשפעה על נקודות מסוימות באמצעות אבנים המחוממות לטמפרטורה גבוהה, אך לא גבוהה מספיק לכוויה. בשביל הפרוצדורה אנו משתמשים רק באבנים בעלי אנרגיות חזקות – אבני ים, בזלת ושיש. חום האבנים המחממות והאנרגיה שלהם מועברים לגוף, מחממים את השרירים ברוך ומשפרים את חילוף החומרים. העיסוי באבנים חמות לא רק נותן אפקט רפואי מעולה ומפיג מתחים, אלא גם נותן חוויות נפלאות וזכרונות נעימים.

בחורה נאה נרגעת אחרי יום ארוך בעיסוי באבנים חמות

השפעות העיסוי באבנים חמות על גוף האדם
ושילוב העיסוי עם טיפולים אחרים

האבנים החמות משפיעות על נקודות פעילות וחשובות בגוף האדם, מזרזות תהליכי חילוף, מרחיבות את כלי הדם, משפרות מקומית את זרימת הדם ותורמות להוצאת הרעלים ממערכת חילוף החומרים. לשיפור ההשפעה האבנים נמרחות בשמנים ארומטיים, מה שמעצים את ההשפעה המרגיעה והמחזקת.

השילוב הראוי ביותר של העיסוי באבנים חמות מתקבל יחד עם העיסוי השוודי. לאחר מיקום ועיסוי עם האבנים החמות המעסה משתמש בטכניקות מסורתיות של העיסוי השוודי לשיפור האפקט. סדרות טיפולים באבנים חמות מומלצות במחלות ודלקות פרקים ועמוד השדרה, מתיחות, מערכת העיכול ועוד..

העיסוי באבנים חמות עוזר בצורה נהדרת להתבגר על עייפות יתר, נדודי שינה, מתח נפשי, דיכאון ומגרנות. הטיפול איננו מומלץ לנשים בהריון.

 

עיסוי באבנים חמות – זהו טיפול מיוחד במינו, המעניק בריאות, אריכות ימים ומצב רוח נפלא, התקשרו לקבוע תור עוד היום !

גבר מתפנק בעיסוי באבנים חמות וכאבי הגב פשוט עוברים

אודות המחבר