עיסוי עם כוסות רוח

עיסוי כוסות רוח בבאר שבע

עיסוי עם כוסות רוח

כוחו של העיסוי עם כוסות רוח

עיסוי רפואי עם כוסות רוח בבאר שבע

עיסוי רפואי עם כוסות רוח בבאר שבע

הוא אחד מהרכיבים של הוואקום-תרפיה.
עיסוי עם כוסות רוח מיושם בהצלחה באזורים רבים של הרפואה, החל מאף אוזן גרון וכלה בקוסמטולוגיה והיעילות שלו מוכחת הודות להשפעה מיוחדת שעיסוי עם כוסות רוח מביא לגוף האדם. בתחום המרצת והשפעה על מחזור הדף וזרימת הלימפה, אין עוד כמוהו, הוא פשוט כמשמעו "מטלטל" את הגוף, כשהוא גורם בכך להאצת תהליכים.

אז למה זה טוב בעצם?

ניקוי רעלים, זרם הנוזל הבינתאי, גירוי חילוף החומרים, הפעלת המערכת החיסונית, פעילות בלוטת האנדוקרינית ותהליכי התחדשות – זו היא רק רשימה מצומצמת של מה שסדרת עיסויים עם כוסות רוח (בוודאי אך ורק בידי מומחה בעל ניסיון עשיר עם הטכניקה).
פרט לאפקט המעצב והמחטב של העיסוי, יש שורת מצבים רפואיים שבהם ניתן להיעזר בעיסוי עם כוסות רוח, לדוגמא:
– כאבים בגב התחתון(אוסטיאוחונדרוז), שררת(מיוזיט), סכיאטיקה (רדיקוליט)
– הפרעות בתפקוד עצבים היקפיים
– התכווצויות שרירים, תסמונות טוניק
– החלמה ממחלות לטווח ארוך

עיסוי עם כוסות רוח כמניעה אנרגטית

מאפיינים רפואיים לצרכי מניעה של העיסוי עם כוסות רוח מסתכמים בכך שבעקבות השפעת הואקום על נקודות בהן עוברת העיסוי, מתחזקת זרימת הדם והלימפה ומתרחש עיסוי עמוק של השרירים. כתוצאה מכך עבודה מערכת הדם מואצת, חילוף החומרים מתחזק, מה שמביא ל:
– הגברת זרימת הלימפה והנוזל הבינתאי, מה שגורם בתורו להפרשת מלחים
– חימום רקמות עמוק, תודות לחימום זה, התאים מתנקים מרעלים ומתחדשים
– הגברת טונוס השרירים וגמישות הרקמות
– חיזוק רצועות מערכת השלד והשרירים

תהליך עיסוי עם כוסות רוח

תהליך עיסוי עם כוסו תרוח

השיטה בטוחה לחלוטין

– לפני תחילת העיסוי – העור נמרח באדיבות בשמן עיסויים היפואלרגני
– כוס הרוח מונחת על העור ובלחיצה קלה "נדבקת" אל העור
– בתנועה איטית וקצובה הכוס עוברת על כל האזורים הבעייתים בגוף

מחלות צינון, דלקות של דרכי נשימה עליונות ותחתונות עוד מהזמנים העתיקים נחשבות כמשהו שמטופל בקלות בעזרת העיסוי עם כוסות רוח. כמו כן, כולם מכירים את ההשפעות הקוסמטיות של העיסוי – עד כמה יפה, מתוח וחלק נהיה העור, אחרי שהוא רוכש את הניצוץ ואת מגע המשי. עיסוי אנטי-צילוליט כבר נכנס לשגרה אצל הנשים ששומרות על הגזרה והעור: התוצאה נראית כבר לאחר מספר ביקורים בקליניקה של אנג'לה. המומחים ממליצים לשלב את העיסוי עם כוסות רוח לאחר 2-3 טיפולים של עיסוי קלאסי או שוודי, כדי להכין את המערכת, לא יזיק גם טיפול פילינג. במילה אחת, העיסוי עם כוסות רוח יכול להפוך לאחת הדרכים הפופולריות והיעילות ביותר לשימור על הבריאות ונראות מדהימה של עור גופך.

רוצים להיות בריאים?

מורכבות כל התהליכים הללו משפיעה בצורה הכי בריאה על מערכת הדם, מחזקת את כלי הדם, מחדשת את הנימים ההיקפיים. בזכות כל זה, הההרגשה הכללית משתפרת ולא רק לזמן הקצר לאחר טיפול, כאשר המערכת שרק יצאה מהעיסוי מתפקדת בכל הכוח, אלא גם נשאר בצורה קבועה, עם השפעה ארוכת טווח של התעלות פיזית ורוחנית.

הפינוק שאחרי העיסוי

הכיף של הביחד אחרי עיסוי מפנק, גוף משוחרר ונפש רגועה

אודות המחבר