עיסוי פנים איורוודי – מארמה מאסז'

לקוחה מרוצה בזמן עיסוי פנים בבאר שבע

עיסוי פנים איורוודי – מארמה מאסז'

עיסוי מארמה לפנים ולגוף בקליניקה שלנו

עיסוי פנים מארמה מחדש ומעצב את הפנים שלך

ההיסטוריה של המארמה מאסז' – אחד מסוגי העיסוי האיורוודי, שולחת שורשים לעומק הזמן. במזרח כבר מאתיים שנים בעזרת השיטה הזו מרפאים-מעסים מאזנים זרימת אנרגיה בגוף המטופל, מורידים חסימות אנרגטיות, עוזרים לכל תא בפנים להרגע ולהתנקות מהנגטיב שהצטבר במהלך השנים.

הרמוניזצייית הגוף, התחדשות ורוגע מלא בגוף ובנפש

התחדשות והרגעה – הם המאפיינים הבולטים של עיסוי המארמה.

אנג'לה המעסה המקצועית והמנהלת של הקליניקה מכירה בכל הדקויות ותעביר לכם עיסוי בלתי נשכח על פי הטכניקות והכללים של המזרח – בלי לצאת מהעיר שלך, עיסוי פנים בשיטת מארמה בבאר שבע. אנו מציעים ללקוחותינו עיסוי פנים בשיטת עיסוי מארמה. מקובל לחשוב שדווקא אזורי הפנים, הראש והצוואר עשירים בנקודות מארמה.

עיסוי המארמה מסייע ל:

  • הרגעת עור הפנים שסובל מהתייבשות
  • שיפור ורענון עור פנים פגום
  • הקלה באלרגיות עונתיות לפרחים
  • העשרת עור פנים דליל
עבור הלקוח - השמנים הטובים והאיכותיים ביותר להרגעת עור הפנים

אנו משתמשים בשמנים האיכותיים ביותר ואווירה שתגרום לכם לשכוח מה הוא לחץ

"Face-Marma" או מארמה-טרפיית פנים: תרשי לעצמך לשקוע באושר !

בזמן העיסוי המעסה משתמשת בשמנים ריחניים בתערובת ייחודית המרגיעה את שרירי הפנים ומנקה את דעת האדם המקבל את הטיפול. עיסוי השמנים בעור מועבר דרך מתיחות ובו זמנית ליטופי הפנים. כשאתם מבקרים בקליניקה בצורה תקופה ומבוקרת לעיסויי פנים בשיטת מארמה, תמנעו הזדקנות מוקדמת של העור, מחסור של קולגן ועוד. לראשונה הקמטים המזעריים ביותר יהפכו להיות עור חלק ולא יטרידו אתכם שנים ארוכות. עור הפנים יקבל ניצוץ של בריאות, ופנייך יוארו ביופי ואושר !

אישה צעירה מקבלת עיסוי פנים בקליניקה של אנג'לה בבאר שבע

פשוט לבוא ולהרגע…

איך "עיסוי פנים מארמה" מבוצע ?

לאחר מתיחה כללית של הגוף, המעסה מתחילה לבצע תנועות מעגליות בכיוון השעון מהרדיוס הקטון, לגדול. אחרי התנועות האלה, המעסה מתחילה לצמצם חזרה את המעגל. הלחץ על הגוף מוכפל בפעולה הזו. הפעולות הללו נועדו לפתיחת הערוץ האנרגטי והסרת מחסומים אנרגטיים.

תקבעו תור עוד היום לעיסוי פנים בשיטת המארמה והרגישו על גופכם את עוצמת הטיפול. כמו שאומר פתגם ישן – עדיף פעם אחת לראות, מאשר לשמוע מאה פעמים !

אישה צעירה מקבלת עיסוי פנים בקליניקה של אנג'לה בבאר שבע

עוד לקוחה שכבר לא זוכרת את המילה קמטים !

אודות המחבר