עיסוי קוסמטי עם גואשה

עיסוי קוסמטי עם גואשה בבאר שבע

עיסוי קוסמטי עם גואשה

עיסוי קוסמטי עם גואשה – תני לגוף שלך להשתחרר ולהתחדש ?

עיסוי קוסמטי עם גואשה בבאר שבע

עיסוי הגואשה – זוהי שיטה עתיקה, אשר נולדה עוד לפני שנים רבות במזרח הרחוק. בדיוק באותה התקופה, המאסטרים הסיניים התחילו להשתמש בזמן טיפולי העיסוי אבנים שונות מסוג אבן הירקן וכן מגרדים העסויים מקרן תאו (שור הבר). להשגת התוצאה המיטבית הגוף היה נמרח בתרכובות מיוחדות, העשויות מתמציות עשבים ושמנים.

כיום עיסוי הגואשה, תלוי ביעדי הטיפול מתחלק לכמה סוגים:

  • עיסוי קוסמטי: מתבצע להסרת פגמים גלויים על הפנים ועל הגוף;
  • עיסוי רפואי-מאבחן: מתבצע לאבחון מחלות וטיפול ברמה בטוחה ואפקטיבית ביותר
  • טיפול עיסוי מונע – מתבצע כדי להקדים ולמנוע הופעת מחלות מסוימות.
תהליך העיסוי הקוסמטי עם גואשה בבאר שבע

תהליך העיסוי הקוסמטי עם גואשה בבאר שבע

חלק מאופי הקליניקה הוא העיסוי הקוסמטי בשילוב גואשה, לשירותכם המעסה המקצועית שלנו, יחס מכבד ודואג לכל לקוח ומחירים מפתים.

מגרדים(לוחיות) עבור עיסוי הגואשה

מהות העיסוי עם הגואשה מסתתרת בשם הטיפול. הרישא «גואה» בתרגום מסמלת «תנועות מגרדות לצד אחד» ו«שה» מסמלת מחלות, אנרגיה שלילית וכן דברים רעים ושגויים. בצורה הזוה, העיסוי המדובר בא לידי ביטוי בגילוי והסרת חריגויות שונות בגוף באמצעות מגרדים או לוחיות.

כלים עבור העיסוי עם גואשה

כלים עבור העיסוי עם גואשה

המגרדים העשויים כיום לא רק מאבן הירקן, אלא מאבנים נוספות עם תכונות בריאותיות ייחודיות, כגון אגת או ישפה. בנוסף נפוצים ופופולאריים מגרדים העשויים מקרן באפלו(תאו), פלסטיק ונחושת.

יתרונות עיסוי הגואשה

פנים – החלק החשוף ביותר בגוף האדם. כתוצאה מכך, הוא בעיקר מצריך טיפול אכפתי, קשוב וזהיר. כל השינויים השליליים המתרחשים בגוף האדם, ככלל, משפיעים על מצב הפנים. קמטים, עיגולים שחורים מתחת לעיניים, עור עמום, הפחתה של גמישות, יובש והתקלפות של העור, נפיחות של רקמות – כל אלה הם רק חלק מההשלכות של מחלות, השפעות של מתח שינה ירודה.

עיסוי הגואשה מאפשר תוך זמן קצר להסיר את התופעות המצוינות ולהחזיר לפנים צבע בריא, צעיר ונוצץ. שימוש נכון בלוחית מסייע להגברת הפרשת קולגן ואלסטין – החלבונים החשובים ביותר האחראים לשיקום, ולכח הדרוש עבור האלסטיות של רקמות בגוף האדם, כמו כן הוא מבטל תופעות גודש, משפר אתניקוז לימפטי, מאיץ את חילוף החומרים ותהליכים של ניקוז רעלנים מהגוף.

כבר לאחר הטיפול הראשון העור מתנקה והופך להיות מתוח ויפה. קפלים וקמטים באזור האף והשפתיים הופכים יותר ויותר חלקים, שרירי הפנים מרפים, סימני אקנה דועכים, צלקות וסימני מתיחה נעלמים, גוון העור חוזר להיות צעיר ומחייך.

לעיסוי גואשה ישנה השפעה חיובית במיוחד על מערכת העצבים. לאחר סיום העיסוי, השינה חוזרת לעצמה, חוזרת למחזור הרגיל, פעילות גלי המוח משתפרת ורמת החרדה והמתח יורדות בצורה משמעותית, המתח והעייפות שהצטברו להם יורדות כלא היו.

תודות לעיקרון הרפלקס דרך ההשפעה של עיסוי הגואשה על הפנים, הטיפול מקרין לטובה על האיברים הפנימיים. בפרט עיסוי זה משפר את תפקוד של איברי האגן והמעי הגס. כאבים שהופיעו עקב נזק בסחוס (Osteochondrosis) להיעלם, יחד איתם נעלם גם הכובד ברגליים.

כיצד מתבצע העיסוי ?

הטכניקה של עיסוי הגואשה יחסית פשוטה ומכילה מינימום של טריקים. אף על פי כן להשגת האפקט הטוב ביותר יש לפנות למקצוען בעל ותק רב בתחום. העניין מסתכם בכך שהתנועות בעזרת הלוחיות על עור הפנים יכולים לגרום לנזקים, להופעת תחושות לא נעימות, כאבים, כובד בפנים ולעיתים אף סימנים כחולים. לכן, בכדאי למנוע בעיות, על יש להקפיד על קבלת העיסוי אצל מקצוען, עם הכשרה מתאימה וותק מסוים בעיסוי זה.

עיסוי גואשה לפנים ולצוואר בבאר שבע

עיסוי גואשה לפנים ולצוואר בבאר שבע

תרפיית גואשה באופן מסורתי מתחילה מאזור המצח, ממשיכה בתנועות עיקביות בכיוון מקביל לגבות – מאמצע המצח ואל הרקה. לאחר מכן מטופל אזור העפעפיים התחתונות בתנועות מהאף ואל הרקה. בהמשך מטופלים האזורים הצדדיים של הלחיים מהלסת התחתונה ואל הרקה. הטיפול מסתיים במעבר על הסנטר והאזור מעל השפה העליונה. כל העיסוי מלווה בעיסוי נעים באזור הפנים והצוואר.

בואו להחזיר יחד איתנו את האור והבריאות לפנים ולצאת מהקליניקה בחיוך

עיסוי גואשה בבאר שבע

עיסוי קוסמטי עם גואשה בבאר שבע

אודות המחבר