עיסוי בקליניקת עיסויים של אנג'לה – התוצאות מעבר לציפיות!

עיסוי בקליניקת עיסויים של אנג'לה – התוצאות מעבר לציפיות!

אין יותר טוב מעיסוי, שעוזר להגיע לתחושה עמוקה מאוד של רגיעה ושלווה. אין חלופה טיפולית שמביאה תוצאות כל כך מדהימות בהרפיה של הגוף.

עיסוי אחד – ויום העבודה שלם, ארוך עמוס, עם בעיות ולחצים, נשאר מאחוריך.
ידיים של מעסה מנוסה לא רק לשים ומלטפים גוף של המטופל, הם ממוססים את הקשיים, הלחצים והמצוקות שהצטברו. כל מטופל, שמקבל עיסוי בדרך קבע, לא יוותר על תחושה זו בעד הנאות אחרות כלשהן. תחושת שחרור בכל הגוף, הרגשה נעימה של ריפוי שרירים, שיפור מצב רוח והרגשה עצמית – אלה רק חלק מנקודות חיוביות שמעניק עיסוי איכותי. אפשר לתאר את התחושה אחרי עיסוי בשתי מילים: נולדתי מחדש! אלו הן התגובות של המטופלים שלנו אחרי טיפול ראשון בקליניקה עיסוים של אנג'לה.
כבר הרבה זמן עיסוי תופס חלק לא מבוטל בטיפולים רפואיים. עיסוי מומלץ בטיפול בבעיות פיזיולוגיות או פסיכולוגיות (בעיות גוף ונפש). בסין העתיקה ובהודו עיסוי מהווה חלק חשוב בטיפולים רפואיים, האזכורים הראשונים על העיסוי מופיעים כבר במאה השלישי לפנה"ס.


למה לעיסוי יש השפעה כל כך חיובית לגוף ולנפש של האדם? יש לזה הסבר מדעי.

עיסוי מאיץ הפרשת "הורמוני אושר" אנדורפינים, וכך יורדת כמות של הורמון קורטיזול, מוכר כ"הורמון הדחק". בעולם מודרני לחץ נחשב לבעיה מס' אחת של האנושות, זה גורם מרכזי למחלות רבות, התקפי זעם ודיכאון. עיסוי טיפולי מפחית את התסמינים של לחץ ודיכאון, מטופלים מצביעים בפה אחד על שיפור במצב פיזי ונפשי כבר לאחר הטיפול הראשון בקליניקת עיסוים של אנג'לה.
עיסוי ממריץ את מחזור הדם וחלקיקים בתוכו, בין היתר תאי דם לבנים החשובים לפעילותו של מערכת החיסון.
עיסוי, באופן מפתיע, משפר את יכולות הקוגניטיביות, משפר תפקוד מוחי. מומלץ לקחת עיסוי לפני יום מבחנים או הגשת עבודות גמר מורכבות.
עיסוי מרגיע, משפר את איכות השינה. הפרעות שינה מאוד שכיחות בעולם המערבי – קבלת עיסוי באופן קבוע יפתור אותך מבעיות שינה.
מעבר לכך, עיסוי מטיב גם מבחינה אנטומית ופיזיולוגית – איכות העור משתפרת, רמת אלסטיות וגמישות עולה בזכות חילוף מהיר של רעלים, שרירים ומפרקים מתחזקים ונהיים גמישים יותר.


כמובן, כדי להגיע לתוצאות, נדרש מעסה מקצועי ובעל ניסיון וותק רב.
מוניטין ללא פשרות של קליניקת עיסוים של אנג'לה מדבר בעד עצמו, יחד עם התגובות ושבחים מהלקוחות החדשים והותיקים.
אווירה נעימה ורגועה אשר מעודדת הרפיה, שלווה ועדנה, בשילוב עם אביזרים ומכשור מקצועיים לעיסוי – כל זה מאפשר לכל אדם לקבל מנה אנרגטית חיובית, לנוח, ליהנות ולהתנתק מכל מטרד – כדי שהגוף והנפש ירפו מהראש עד קצות האצבעות!
עיסוי בקליניקת עיסוים של אנג'ילה זו בריאות פיזית ורגשית, הרפיה ותחושת רוגע מדהימה!

אודות המחבר